فقط واسه خندوندن شما پرسپولیسی ها

لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟

 

گفت: از بی ادبان

 

گفتند: قبل از اینکه ادب بیاموزی از کجا تشخیص دادی اونا بی ادبن؟

 

گفت: خب دیگه خفه شین !

 

.

.

تا حالا دقت کردین کسایی که خروپف میکنن ،  زود تر خوابشون میبره !؟

 

.

.

 

مامان بقیه : صبح شده پاشو دیگه

 

 

مامان من : صبح شده بخواب دیگه !

 

.

 

.

 

کنترل تلوزیون ما به درجه ای از عرفان رسیده

 

 

که اگه باتری هاشو هم دربیاری ولی چند بار بزنی پشتش بازم کار میکنه !

 

.

.

 

.

 

عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه

 

 

فرق یخچالمون با کمد، فقط چراغ توشه!

 

 

حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه

 

 

از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه !

 

.

 

.

 

تو خونمون از ترس مامانم طوری فرهنگ سازی شده

 

 

که همه با لیوان میرن دم یخچال ولی پارچو سر می کشن

 

 

و خیلی آروم میان لیوان میزارن سر جاش و میرن    

 

.

 

.

 

این کانال سه هم با این سریالاش !

 

 

یارو چشاش سبز آبیه ، چشمای لعیا زنگنه هم سبزه

 

 

بعد معلوم نیست این دو تا بچه چشم قهوه ای به کی رفتن !

 

 

زدن تو کاسه کوزه ی قوانین وراثت

 

.

 

.

 

اعتراف میکنم دخترا فرشته ان

 

 

ما پسرا هم آدمیم

 

 

دخترا ; سجده رو نمی‌بینم چرا !؟؟

 

 

زود باشید ، سرییییییع!!

 

.

.

 

اسپری خریدم روش نوشته مخصوص دفع حشرات مزاحم

 

 

 الان تازه فهمیدم که یه سری حشراتم هستن که مراحمن

 

 

حالا موندم واسه اونا چی بخرم که اذیت نشن !

 

.

.

 

مراقب باشید

 

 

یک درصد دغدغه میتونه گند بزنه  به نود و نه درصد آرامش !

 

.

 

.

 

تو زندگی یه دردهایی هست که فقط با خوابیدن جلوی کولر خوب میشه !

 

 

 

.

 

رفتم تو کوه داد زدم .. یعنی از من خوشگل تر وجود نداره ؟

 

 

صدا اومد نداره نداره نداره … هچی دیگه مطمئن شدم برگشتم !

 

.

 

.

 

عطسه گرامی، یا بیا یا برو!

 

 

هیچ خبرداری که وقتی اون وسط گیر میکنی، قیافه آدم عین منگول ها میشه…؟؟

 

.

 

.

 

 

 

 

.

 

.

 

توصیه بابام به من موقع رانندگی

 

 

سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛

 

 

شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد :|

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت9:27---20 مرداد 1392
هههههههههه!!!جالب بود!!!!

ببخش که نظرهاتو تایید نکردم جاتون خالی از 14 مرداد رفتیم مشهد دیگه اینترنت در دسترس نبود،الان لینکت می کنم!!!
پاسخ:خواهش می کنم.. خوش گذشت؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 | 17:18 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.